Slip for at fedte med Outlook og e-mail-adresser - EasyMe inkluderer et professionelt system til at sende nyhedsbreve.
Tiden er ovre, hvor du manuelt kan sidde og sende dine klienter en e-mail fra Outlook - du har brug for et system, som kan automatisere afmeldinger, fejlleveringer og alt det andet, der kan ske, når man blæser mang e-mails afsted på én gang.
MailChimp er det første valg for mange, og er også ganske udmærket, hvis du bare skal sende én mail til alle i ny og næ.
Men i EasyMe kan du pludselig begynde at segmentere udsendingen af dine mails udfra hvad folk har købt eller gjort i din butik - i stedet for at sende det samme til alle, så er det nye mantra, at du sender "de rigtige e-mails til de rigtige modtager på de rigtige tidspunkter".
Det kunne for eksempel være:
Det tager vitterligt kortere tid at komme igang med EasyMe, end det gør at handle i Fakta - og så flyder pengene endda den rigtige vej.