Fuldautomatisk online booking

Dine klienter finder selv ledige tider, booker og betaler online. EasyMe sørger for PDF-fakturaer, penge og refusioner.

Kan du huske papirkalenderen?

Hvis du er vant til at håndtere dine bookinger "i hånden" - altså hvis du selv booker dine klienter ind i kalenderen efter at have snakket med dem i telefonen, over SMS eller over e-mail....ja, så kan en online kalender nærmest virke skræmmende.

For du mister jo pludselig kontrollen over, hvordan din tid bliver booket. Tror du.

På en anden side af springet står alle nemlig tilbage og tænker "hvorfor har jeg ikke gjort det her for længst?"

Du bestemmer jo stadig præcis selv, hvor du vil kunne bookes og til hvad.

Det eneste der sker er sådan set bare, at du slipper for at bruge tid på at diskutere en tid på plads - det klarer klienterne selv.

Du kan selffølgelig stadig selv booke folk ind i kalenderen manuelt - for eksempel hvis I laver en genbooking efter en session, og du kan hive kalenderen ind på din telefon, i din Google-kalender, eller hvor du nu har overblikket over dit liv.

 

Snus til funktionen på videoform:

Vil du igang på to minutter?

Det tager vitterligt kortere tid at komme igang med EasyMe, end det gør at handle i Fakta - og så flyder pengene endda den rigtige vej.